praca bhp Kartuzy, praca biurowa Kartuzy, praca w terenie Kartuzy
- Realizacja zadań służby BHP, kontrola, monitoring i inicjacja
procesów wdrożenia systemowych rozwiązań dotyczących BHP i OŚ zgodnie z
wymaganiami prawnymi oraz wewnętrznymi zasadami zarządzania
bezpieczeństwem pracy - Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz innych w zakresie BHP i OŚ
- Sporządzanie raportów oraz prowadzenie wymaganej przepisami prawnymi dokumentacji BHP
- Prowadzenie postępowania powypadkowego, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych
- Kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących wymogów dotyczących BHP oraz ppoż.
- Tworzenie wewnętrznych procedur z zakresu BHP i ppoż.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska
Wymagania
Wykształcenie wyższe w zakresie BHP
Doświadczenie min. 3-letnie w obszarze BHP w firmie produkcyjnej
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację (min. B2)
Komunikatywność, asertywność, umiejętność współpracy
Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu, proaktywność
Znajomość pakietu MS Office
Mile widziana znajomość norm środowiskowych i bezpieczeństwa (ISO 14001, OHSAS 18001)
Umiejętność zarządzania procesami
Uprawnienia inspektora ochrony PPOŻ. - mile widziane
Oferujemy
Umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony podpisaną bezpośrednio z naszym Klientem
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
Możliwość nauki języków obcych - angielskiego lub włoskiego w czasie pracy, opłacone przez Pracodawcę
Dofinansowanie dojazdu do miejsca pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj